New arrivals every dayShop now
New arrivals every dayShop now

returns

מדיניות החזרות וזיכויים

  1. לאחר ביצוע עסקת הרכישה באתר, יישלח למשתמשת, לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרה בעת ביצוע העסקה, מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש לפי חוק הגנת הצרכן (להלן: “מסמך פרטי העסקה“).
  1. ביטול עסקה ניתן לבצע בהתאם לתנאים שיפורטו להלן, ובאמצעות יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים הבאות:
    1. מילוי טופס ביטול עסקה באתר –  באמצעות משלוח טופס בהודעת ביטול מקוון בקישור הבא.
    2. בדואר אלקטרוני לכתובת info@taliasol.co.il
    3. במוקד שירות הלקוחות בטלפון 053-7250003 או 09-7685222;
    4. בדואר רשום (לכתובת המנופים 15, הרצליה פיתוח)
    5. במסירת הודעה בע”פ בסניף החברה בכתובת המנופים 15, הרצליה פיתוח. שעות הפתיחה כפי שצויינו בעמוד יצירת קשר.
  1. בהודעת הביטול תציין הלקוחה את שמה, מספר תעודת הזהות שלה ואת מספר ההזמנה (המצוין במסמך פרטי העסקה).
  1. לקוחה רשאית לבטל את ההזמנה, בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“), הכל כמפורט להלן:
    1. לקוחה רשאית לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר מבניהם;
    2. ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהא רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
    3. בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין מסמך פרטי העסקה (להלן: “אי התאמה“) או הפרה אחרת של תנאי העסקה – תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם;
    4. לקוחה שביטלה עסקה ,שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה, או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרשת להחזיר, על חשבונה, את המוצר  למחסני החברה בכתובת המנופים 15, הרצליה פיתוח – בשעות הפעילות בלבד: א׳-ה׳ 9:30-19:30 יום ו׳ 9:30-14:30.
    5. לקוחה שביטלה עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה או הפרה אחרת של תנאי העסקה ע”י החברה, תודיע על כך לחברה ויתואם איתה מועד לאיסוף המוצר.
    6. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.
    7. לקוחה המעוניינת בכך, תוכל לבחור בין השבה כספית כמפורט לעיל, לבין החלפת המוצר למוצר שווה ערך או קבלת שובר זיכוי לרכישה חוזרת באתר אשר תוקפו לשנתיים.
החלפת מוצר
  1. בנוסף לאמור לעיל, ניתן להחליף את המוצר הנרכש לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר וזאת כל עוד לא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק וכל עוד המוצר נשמר באריזתו המקורית.
  2. שימי לב- החלפה עם שליח עד הבית בחינם תתאפשר רק במקרה שברצונך לקבל את אותו המוצר, אך במידה שונה. בכל מקרה אחר יחולו עלויות שילוח.
  3. החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת אישור רכישה, כגון טופס אישור עסקה ו/או אישור מחברת האשראי.
מדיניות אחריות
  1. תקופת האחריות על מוצרי החברה היא עד 6 חודשים ממועד רכישת מוצר בלבד (להלן: “תקופת האחריות“). החברה תתקן פגם או קלקול במוצר הנובע מפגם שנפל בתהליך ייצור המוצר וזאת בתקופת האחריות בלבד ובכפוף לשימוש סביר במוצר. לא תינתן אחריות בגין נזק הנובע משימוש במוצר, בלאי, שחיקת המוצר, שימוש לא סביר, נזק שנגרם בזדון ועוד.
  • עודכן לאחרונה ביום ‏27.6.2025

כלל התנאים כפופים לתקנון החברה המופיע בקישור הבא

0
TALIASOL - שירות לקוחות
זמינים בימים א'-ה' בין השעות 9:00 ל-19:30
TALIASOL
היוש:) 👋
איך אפשר לעזור?
התחילי צאט

SEARCH

סגירה